top of page

Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці та їх розгляд

ІНСТРУКЦІЯ ПРО ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОВІДОМЛЕНЬ ПРО ЗАГРОЗУ ЕЛЕКТРОБЕЗПЕЦІ ТА ЇХ РОЗГЛЯДУ ТОВ «ЕМА»

Порядок подання споживачами звернень, скарг, претензій та їх розгляду визначений нормативно-правовими актами, перелік яких розміщений на цьому веб-сайті, а також Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації» та іншим застосовним чинним законодавством.

Подати повідомлення про загрозу електробезпеці до ТОВ «ЕМА» можна за допомогою:
Контактний номер телефону для звернень споживачів: +38 066 924-35-33
Особисто за адресою місцезнаходження товариства : 04053, м. Київ, вул. Кудрявська, буд.9-Б
Письмово на адресу товариства : 04053, м. Київ, вул. Кудрявська, буд.9-Б
Електронна пошта для прийому електронних повідомлень від споживачів: office @ema.org.ua
Дії працівників споживача або свідків нещасного випадку чи аварії, яка становить загрозу електробезпеці:
  1. Строк подачі інформації: негайно.
  2. Порядок подання інформації: для працівників споживача – повідомити безпосереднього керівника працівника або іншу уповноважену особу споживача; для інших свідків – повідомити за вказаним номером телефону або адресою електронної пошти (при цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеці»)
  3. Дії: необхідно дотримуватись безпечної відстані від місця події, сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та негайно повідомити про те, що сталося, у порядку, визначеному у пп. 2 цієї інструкції.
 
Дії керівників або інших уповноважених осіб споживача у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію, яка становить загрозу електробезпеці:
  1. Строк подачі інформації: негайно.
  2. Порядок подання інформації: повідомити за номером телефону або адресою електронної пошти, зазначеними у Інструкції (при цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеці»).У разі пожежі на об’єктах додатково повідомити за допомогою засобів зв`язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, оперативно- диспетчерську службу за тел. 101.
  3. Дії: керівники або інші уповноважені особи споживача повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати, за необхідності, надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи щодо недопущення подібних подій та негайно повідомити про те, що сталось, у порядку, визначеному у пп. 2 цього пункту.
bottom of page